O pizza extraordinara merita o introducere pe masura

  • Home
  • O pizza extraordinara merita o introducere pe masura
blog4

O pizza extraordinara merita o introducere pe masura

Un fachir, o balerina, un jongleur si un samurai se intalnesc intr-o pizzerie. Ce iese din aceasta intalnire? Pizza Edenia. Mai precis: o serie de 5 retete autentice de pizza preparata cu maiestrie si coapta pe vatra.

Edenia, liderul pietei de alimente congelate, isi extinde astfel gama printr-o noua categorie: pizza congelata.

Prima campanie de promovare realizata de GMP Advertising pe acest segment debuteaza cu un spot ce dramatizeaza spectaculozitatea gustului Edenia. Creat cu maiestrie, produsul imbina blatul copt pe vatra cu ingrediente de cea mai buna calitate, oferind astfel consumatorilor o experienta senzoriala, pe care vor dori sa o repete iar si iar.

“Am pornit de la atributul cheie al brandului, pasiunea de a selecta cele mai bune ingrediente, pe care l-am evindentiat folosind cateva tipuri de personaje extraordinare ce prepara pizza intr-un mod absolut spectaculos, aducând memorabilitate si unicitate”, povesteste Bogdan Raileanu, Group Creative Director, GMP.

“Ne-am dorit un produs creativ care sa se distinga in calup la fel de bine ca o cutie de pizza Edenia in frigiderele din modern trade”, completeaza Mihai Gongu, Executive Creative Director.

Imbracata intr-un packaging cu un design premium, pizza Edenia isi propune sa ajunga in scurt timp pe mesele cât mai multor consumatori.

“Toata lumea iubeste pizza! Acesta a fost si punctul nostru de plecare in dezvoltarea gamei de pizza Edenia. Ne-am propus sa oferim consumatorilor acea pizza, pe care ei o iubesc: facuta asa cum si-ar pregati-o singuri acasa. Blat subtire si crocant, copt pe vatra de piatra, sos proaspat preparat de rosii pentru un plus de gust si aroma si, bineinteles, toppinguri variate cu ingrediente de cea mai buna calitate”, explica Camelia Manoil – Senior Category Manager Edenia Foods.

Consumul de pizza congelata la nivel local este estimat la apoximativ 11 miloane de bucati pe an, un consum semnificativ mai mic fata de celelalte tari europene, insa cu un potential mare de dezvoltare, mai ales in ceea ce priveste consumul de pizza acasa.

Studiile de piata din 2016 arata ca 10% din tinerii cu varsta cuprinsa intre 20 si 35 de ani si 6% dintre cei intre 35 si 49 de ani consuma saptamanal pizza congelata.

Pizza congelata Edenia gata preparata cu blat subtire crocant, copt pe vatra si o gama variata de toppinguri, vine in ajutorul tututor celor care au foarte putin timp la dispozitie pentru a gati, dar isi doresc sa savureze o pizza adevarata acasa sau la munca.

Campania de comunicare a inceput in februarie 2017 pe TV, in mediul online, dar si in magazine. Fachirul, balerina, jongleur-ul si samuraiul sunt personajele extraordinare ce promoveaza metaforic ingredientele din care cu maiestrie a reiesit pizza Edenia.

Echipa GMP: Creatie: Mihai Gongu – Executive Creative Director, Bogdan Raileanu – Group Creative Director si Razvan Raicu – Sr. Art Director, Strategie: Ileana Parau – Head of Strategy, Client Service: Cristiana Belodan – Client Service Director, Andreea Chita – Account Manager si Laura Jitariuc – Jr. Account Executive, AV: Adrian Radu – AV Producer.

Echipa Edenia: Oana Stincel – Marketing Manager, Camelia Manoil – Senior Category Manager, Valentina Petrea – Senior Brand Manager, Ana Ocnaru – Communication Manager.

Descopera gama de pizza Edenia.

afla